آیا شما در تجارت هستید و وب سایت ندارید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 اسفند 1394
بازدید : 818
نویسنده : nima

آیا شما در تجارت هستید و وب سایت ندارید

آیا شما در تجارت هستید و وب سایت ندارید؟
اگر جواب شما مثبت هست بدین معنی می باشد که شما در عرصه تجارت وجود ندارید.
در زندگی مدرن، افراد و شرکت ها در اینترنت به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود هستند و دلیل اینکه افراد از وب سایت ها دیدن می کنند قطعا به دست آوردن اطلاعات است و اگر شما در دنیای تجارت هستید، وجود اطلاعات از تجارت شما ضروری و مهم است، در نتیجه داشتن وب سایت برای مشتریان شما و ارائه اطلاعات از خدمات و محصولاتی که می توانید در اختیار آن ها قرار دهید، الزامی است.

در ادامه به برخی از ویژگی های مهم ضرورت داشتن یک وب سایت بهینه و جامع برای تجارت و تبلیغات خود می پردازیم.

صرفه جویی در هزینه:
آیا تا به حال تجارت خود را در قالب های مختلف تبلیغاتی نظیر رسانه های چاپی، تلویزیون، رادیو و ... معرفی نموده اید؟ پرهزینه است! ولی سرمایه گذاری در تبلیغات ضرورت است. داشتن وب سایت باعث معرفی و ترویج تجارت شما با هزینه ی خیلی کمتر می شود و حتی شما می توانید از بسیاری تبلیغات رایگان قابل دسترسی در اینترنت هم استفاده کنید.

تبلیغات:
با داشتن یک وب سایت، راه های بسیار زیادی برای تبلیغ و معرفی محصول و خدمات خود در اینترنت وجود دارد، برای مثال تبلیغات در فیس بوک وشبکه های اجتماعی دیگر و یا روش دیگری که seo نامیده می شود که با داشتن یک سرویس ارائه دهنده seo مطلوب، می توانید رتبه بندی وب سایت خود را افزایش دهید، که این امر می تواند به سرعت سبب افزایش درآمد و سود بیشتر برای شما شود.

رضایت:
وجود یک وب سایت، بستر مناسبی برای خرید و سفارش آسان مشتریان از شما را فراهم می کند، هم چنین اغلب افراد ترجیح می دهند که به جای رانندگی مسافت های طولانی تا دفتر فیزیکی شما از وب سایت شما دیدن کنند، از دیدگاه مشتری، برای آن ها خوشایندتر است بدون این که از آنان سئوالاتی شود در وب سایت شما به دنبال محصول یا سرویس مورد نظر خود بگردند.


افزایش مشتریان:
اکثر کسب و کارشما دارای معروفیت و محبوبیت در اطراف خود هست،اما چه اتفاقاقی برای مشتریان بالقوه که خارج از محدوده ی شما هستند می افتد؟
یک وب سایت می تواند به شما جهت ایجاد مشتریان، نه تنها خارج از محدوده کسب و کار شما، بلکه در وسعت جهان کمک کند.اینترنت راهگشای یک جامعه جهانی است، با اختصاص یک وب سایت می توانید کسب و کار خود را در سراسر جهان معرفی کنید.

دسترسی آسان:
آیا تا به حال مشتری خود را به دلیل پایان یافتن زمان کاری خود از دست داده اید؟ بله، ولی شما مجبور نیستید درهای وب سایت خود را در هیچ زمانی ببندید، یک وب سایت آنلاین می تواند در هر ساعتی از شبانه روز توسط کاربر مشاهده شود. تنها نکته ا ی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که اطلاعات وب سایت در خصوص محصول و خدمات شما بایستی به روز، کامل و شفاف باشد.

دسترسی به اطلاعات مشتریان:
آیا می دانید زمانی که شما صاحب یک وب سایت هستید می توانید تمام اتفاقاتی که در آن می افتد را پیگیری کنید؟ شما هم چنین می توانید اطلاعاتی در خصوص افرادی که از وب سایت شما دیدن کردند یا برای شما ایمیل ارسال کرده اند را مشاهده کنید و می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای تمام اطلاعات وب سایت خود را اصلاح یا به روز نمایید.


به روز رسانی:
مالکان کسب و کارهای هوشمند برای وب سایت های خود یک وبلاگ اختصاصی طراحی می کنند و سپس اطلاعات و اخبار جدید کسب و کار و زمینه فعالیت خود را در این وبلاگ برای ارتباط با مشتریان خود روزانه به روز می کنند.

لینک:
اگر شما از وب سایت های دیگر، لینک داخل وب سایت خود داشته باشید، این به معنی پخش اطلاعات خود در سراسر جهان می باشد و اگر محتویات وب سایت شما شامل اطلاعات مطلوب و کاملی از محصول و خدمات شما باشد، افراد دیگر راغب تر هستند تا لینک وب سایت شما را به عنوان یک مرجع با ارزش درسایت های خود قرار دهند.

ارتباط خوشایند:
داشتن یک وب سایت می تواند ارتباط مطلوب تری را فی مابین شما و مشتریانتان ایجاد کند.
شما می توانید از طریق ایمیل به طور مداوم با آن ها در ارتباط باشید و هم چنین آن ها می توانند به صورت آنلاین از محصولات و خدمات شما دیدن کنند و نقطه نظرهای خود را برای شما ارسال کنند.


افزایش فروش:
اگر شما صاحب یک تجارت هستید، افزایش بازدید از محصولات و خدمات شما باعث افزایش فروش شما می شود و این دقیقا کمک بزرگی است که وب سایت شما انجام می دهد. شما می توانید مقدار بازدید از وب سایت خود را به کمک یک طرح مناسب و مدرن، دسترسی آسان به تمام محصولات، خدمات ارائه شده و به روز کردن آنلاین تمامی محتویات سایت افزایش دهید و در نتیجه میزان فروش و سود را بالا ببرید.

فرصت:
یک وب سایت می تواند این فرصت را به شما بدهد که اعتبار خود را به مشتریان و همکاران خود اثبات کنید و هم چنین وب سایت شما می تواند محلی برای جذب اعتماد سرمایه گذاران، کشف تجارت شما و راهگشای آینده کسب و کار شما باشد.

مشتریان وفادار:
تفاوت بین مشتری و مشتری وفادار چیست؟ مشتری شخصی است که برای یک بار از محصول و خدمات شما استفاده می کند، اما مشتری وفادار کسی است که به طور مداوم از خدمات و محصولات شما استفاده می کند و حتی شما را به اطرافیان خود معرفی می کند و حال داشتن یک وب سایت بهینه می تواند سبب افزایش مشتریان وفادار شما شود و تجارت شما را بهبود ببخشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

RSS

Powered By
loxblog.Com